Gör egna juliga köks-handdukar!

Publicerad 2013-11-18 07:36:11 i Julpyssel,

 
 
Nu är jag back in business igen! Efter en lång helg med både vänner, middag hos mamma och jobb så hann jag inte blogga så mycket som jag velat, men nu är det Måndag och jag är på gång igen! Förstår ni att det bara är ungefär 2 veckor kvar tills att det är December! Underbart! Tiden verkligen flyger fram nu och om bara 3 dagar åker vi till London! Gud, som jag längtar!

Igårkväll när jag kommit hem så fick jag ett ryck och pysslade lite juliga köks-handdukar. Vi hade några billiga hemma från Ikea och då jag aldrig ägt en kökshandduk och är lite för snål för att köpa några så gjorde jag en egen! :)
 
 
 
Proceduren är den samma som när jag gjorde både mina kuddfodral och jultavlan. Ni behöver en kökshandduk, textilfärg, plast-schablon och en pensel sen är det bara att trycka fram motivet! Det går snabbt och är verkligen hur enkelt som helst! Det blev en disktrasa också i all hast :)
 
 
 
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2013-11-18 15:08:41

snyggt!

Postat av: Bea

Publicerad 2013-11-18 17:48:53

SV: Ja! De är riktigt snygga :) Fast GinaTricot har börjat få riktigt snygga kläder på sistone :D

Har du några tips på vad man kan ge sina föräldrar? :)

Svar: Hmm… dom är alltid de svåraste, haha. Jag köpte förut alltid en gemensam upplevelse varje år, typ chokladprovning eller så! Annars är standarden nu mest parfymer eller så (billiga typ från Ullared)… Tråkigt, jag vet…
Three Of A kind

Postat av: Linda

Publicerad 2013-11-18 18:25:50

Så fina dom blev!

Postat av: Denise - Min Glittriga Jul

Publicerad 2013-11-18 19:11:38

Jätte fint ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela