Trötta fötter i ett Juligt London

Publicerad 2013-11-21 23:07:04 i Julresor,

Hörrni... Jag får be om ursäkt i förtid för dålig uppdatering fram till Söndag!

Vi ligger i skrivandes stund i hotellsängen i London och vilar fötterna efter att ha promenixat i exakt 12 timmar idag! Vi vaknade kl 3 i natt för att  ta flyget hit och nu ska det bli riktigt skönt att nanna! London är verkligen magisk under julen och jag har knäppt så många juliga bilder som såklart ligger på systemkameran och inte på mobilen just nu :/

Ett litet juligt inköp kan jag iaf bjuda på så här sent på kvällskvisten! Utsikten just nu...


Världens mjukaste jul-tofflor! 30spänn inne på Primark! Det får man väl kalla ett kap?

Om inte tidigare så hörs vi igen på Söndag!

Kram Liza (och min lilla turk :) )



Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-11-22 08:32:00

Visst är London magiskt!
En sådan fin bild!
Älskar er och hoppas att ni få en riktigt fin upplevelse i London. Önskar att jag var där med er!
Älskar er!
Mami

Svar: Det har varit hur mysigt som helst! :D Vi måste träffas snart så vi får visa bilderna! Älskar dig!
Three Of A kind

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela