Enkelt ljuspyssel till Halloween

Publicerad 2013-10-21 18:18:00 i Julpyssel,

 
 
Idag knåpade jag ihop ett jätte enkelt Halloween-pyssel som man är klar med på mindre än tio minuter! Systrarna fyller ju snart år och såklart ska det firas! Jag har stora planer på vad jag ska göra men har inte så mycket Halloween-dekorationer. Nu har jag en början till det iaf :)
 
 
 
Allt ni behöver är papper, en skrivare, nån glasburk (jag hade små olivburkar och tomatpuré-burkar :) ) och tejp!
 
Jag skrev ut lite olika motiv, klippte dom lite högre än glaset, såg till att jag hade nog bredd på det för att pappret ska nå runt hela glaset (hade jag inte det så tejpade jag bara ihop bilden med vanligt vitt papper och svepte runt glaset, baksidan är det ju ändå ingen som tittar på), tejpade ihopa det (snyggast är m
ed dubbelhäftande-tejp) och stoppade ett litet värmeljus i!
 
 
 
 
Det svarta gjorde jag så HÄR. Det är himla enkelt! 
 
Här är bidlerna jag hade till glas-burkarna:
 
 
Man kan variera det till det oändliga!
 
Kram Liza
 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-10-21 23:02:55

Vilket fint pyssel! Man kan ju göra något juligt av det med :)

Postat av: Annas Strålande Jul

Publicerad 2013-10-22 06:08:49

Men guud vilken häftig idé!! Så coolt det blev. Verkligen stämningsfullt och halloweenigt. Så duktig och händig du är! :D

Sv: Om du fick julkänsla av bilderna, vad tror du inte jag fick själv när jag tog bilderna?! Haha. Helt underbart var det. :D

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-10-22 20:46:35

Vad fint, såg väldigt avancerat ut

Postat av: N&N julblogg

Publicerad 2013-10-23 01:13:40

Åh jag gillar också det där röda med julgranarna.. Det är jul då ska de va rött tycker jag.. Klart det är fint med vitt och alla de andra jul färgerna också. Men rött är så speciellt tycker jag.. Vi brukar ha röda kulor i vår gran, med vitt spray puder över granen.. Blir så himla vackert. Får se hur vi gör iår! Har du några idéer hur du ska klä granen i år? något speciellt du vill ha där? har du stjärna i toppen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela