Ett skepp kommer lastat...

Publicerad 2013-10-21 14:10:38 i Recensioner och tester,

... med massvis av pepparkakor!
 
Oj, vilken pepparkaks-fest det ska bli ikväll! Jag fick en avi med posten och promenerade snabbt ner dit! Ut kom ett en meter stort paket vägandes 4kg! 
 
 
 
Kak-monster som man är så blev man ju väldigt glad över att innehållet var just julkakor! Tack, Gille! Det finns inga godare pepparkakor till jul! Dom är milda och söta och smakar inte för mycket av pepparkaks-kryddorna! Dock är det farligt att öppna en låda, för jag kan inte hejda mig.
 
Perfekt för i år är dom sockerfria pepparkakorna som jag ska ge till min pappa som har diabetes. Så glad han kommer att bli! Han älskar verkligen pepparkakor men fick tyvärr sluta äta allt sånt gott när han blev diabetiker! Vad roligt det ska bli att överraska honom!
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: monicasfiske.blogg.se

Publicerad 2013-10-21 19:55:12

Jättefina och jätteläskiga ljuslyktor! :)
Så fiffigt!

Postat av: Anna

Publicerad 2013-10-21 21:45:55

Åh Liza, vilka var sockerfria??? Jag har oxå diabetes nu???? Är ju s otroligt tråkigt, livet, utan socker... :(((. Hittar jag dem på Ica, typ????????? Gud vad roligt att företag skickar massa gratisgott t dig! HEJJJJA DIN BLOGG. Du gör den verkligen helt fantastisk <33333 kram

Svar: Vännen! Jag har hört att du också fått diabetes! Så himla tråkigt! Gille har sockerfria pepparkakor! Tror att man borde finna dom typ på Ica Maxi eller så! Det är dom små paketen på bilden! Ica Maxi har också en hel del andra socerfria kakor som jag alltid köper till pappa när vi är på besök! Så himla tråkigt det där med sockersjukan :(
Three Of A kind

Postat av: Michelle

Publicerad 2013-10-22 15:08:06

Så gott med peppisar! :)

sv. Håller med dig helt! :)

Postat av: frukallgren.blogg.se

Publicerad 2013-10-23 22:47:03

Åh så gott :D

Postat av: Anna

Publicerad 2013-10-25 21:05:19

Åhhhh vad bra, visste inte att där fanns lite mer p Icamaxi, jag skall dit i helgen :)))) TACK!!!! <3

Svar: Hittade du dom vännen? Jag såg på vår Coop vid Folkets Park annars! Kram!
Three Of A kind

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela