Julen 2012

Publicerad 2013-10-20 13:00:00 i Om mig,

Här är några bilder från den föregående julen. Jag har verkligen den finaste familjen på jorden. Jag och mina systrar står varandra så otroligt nära och jag vet inte vad jag skulle gjort utan dom. Älskar våra jular som varar i dagarna tre med sleepovers hos varandra och julpeppning till max! 
 
 
Vi firar alltid minst 2 julaftnar (hej stavning?), en med mamma och en med pappa. Att bara få vara samlad hela familjen, prata, skratta, tjafsa, äta, dricka gott och bara mysa är det bästa som finns. Julklappsleken är en tradition som mamma startade för många år sedan och det har sedan dess inte gått en jul utan att den leks. För varje år som går blir klapparna bara dummare och löjligare men det är en del av leken! :) En finfin tradition <3
 
Julen för mig är värme, skratt, närhet, mammas köttbullar, familj och mys. 
 
Kram Liza
 

Kommentarer

Postat av: VIctorias Jul

Publicerad 2013-10-20 16:04:02

Det låter underbart

Postat av: Sannas Christmas

Publicerad 2013-10-20 20:23:37

Korrekt böjning av "afton" :)

Svar: haha, vad bra! Kämpade med Aftnar och Aftonar, haha
Three Of A kind

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela