Julens planer

Publicerad 2013-10-16 11:34:28 i Om mig,

 
 
Denna jul kommer bli lite annorlunda än de föregående jularna. Vi kommer nämligen att få fint besök från Turkiet detta år! Min man kommer ju därifrån och för första gången någonsin ska vi äntligen få besök av hans mamma, pappa och bror över julen! 
 
Det ska bli så himla kul att både visa dom Sverige, Malmö och introducera dom inför den bästa tiden på hela året, Julen! Dom har ju aldrig varit med om en jul vilket ger mig huuuur fria händer som helst! Kan inte bli bättre :)
 
Det ska bli så himla kul men gör mig så stressad samtidigt! Jag måste förbereda väldigt mycket innan deras ankomst, frysa in det mesta för att kunna slappna av de dagarna dom är här och slippa stöka runt för mkt i köket!
 
Jag vill och ska inte bryta min och min familjs traditioner samtidigt som jag på ngt sätt måste involvera de nya medlemmarna i dom! Åh, det kommer bli så bra! Dom har ju fått den bästa guiden att visa dom en riktigt jul! ;)
 
Hoppas nu bara att snön faller här i söder också för att fullända det hela!
 
Kram Liza
 
 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-10-16 12:23:09

Snön kommer att falla när de kommer, det har jag bestämt. Det kommer att bli en fin jul, jag håller på att klydda med lite semester dagar och så. Vi är lite hos er och lite hos oss. Måste ju bjuda på mina danska frikadeller ju. Puss älskar dig.

Postat av: Annas Strålande Jul

Publicerad 2013-10-16 14:54:06

Det låter ju både spännande och roligt, med besökare som aldrig har firat jul. Verkligen fritt fram att gå "all in" så att säga. Ska bli kul att läsa om sen vad de tyckte och hur de upplevde härligheten. :)

Postat av: Josefine

Publicerad 2013-10-16 16:53:07

Vilket roligt uppdrag att inkludera dem i julen! Det kommer säkert bli mysigt och händelserikt! Lycka till :)

Postat av: Maries strålande jul

Publicerad 2013-10-17 08:21:31

Åh, vilken rolig planering du har framför dig. Ska bli kul att läsa vad de tycker.

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-10-17 09:34:45

Vad roligt det låter. Hoppas och tror att de kommer att uppskatta julen. Kul att deras första besök i Sverige blir på julen

Postat av: Emelie - Emelies christmas

Publicerad 2013-10-17 18:49:32

Jag har smakat den sista! Supergod :D

Postat av: Em

Publicerad 2013-10-20 13:40:48

Åh vad roligt! Verkligen en chans att ta tillvara på alla underbara traditioner som finns.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela