Julig mobil!

Publicerad 2013-10-12 18:45:32 i Blandad jul,

 
 
Ja, det vore ju inte rättvist om min lilla Iphone inte fick sig en juldos! Igår kom ett sött litet Iphone-fodral som jag tidigare beställt på Ebay för ca 12kr (inklusive frakten) Älskar den! Snögubben är verkligen ursöt och kommer passa fint med min mobil i December! HÄR finns annonsen för er som också skulle vara sugna!
 
Ikväll ska jag faktiskt börja julpyssla lite! Jag har en hel drös med olika projekt jag ska hinna göra och är rädd att det blir för stressigt och att det kommer att suga julstämningen ur mig om jag sparar allt till sista sekunden! Nej, man får faktiskt börja julpyssla i Oktober, så det så! :)
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Annas Strålande Jul

Publicerad 2013-10-13 18:44:56

Höstvädret är ju så mysigt. Som perfekt för att vara inne och bara julmysa. Kul med julpyssel. Det blir säkert jättefint. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela