Juliga leggings och missöden på Ebay :)

Publicerad 2013-10-23 16:09:00 i Blandad jul,

 
 
Ja, det är ju alltid en risk när man handlar på Ebay. Man vet aldrig riktigt hur storlekarna är, hur färgerna är och hur saken/kläderna egentligen ser ut. Det är ju iof lite med charmen att handla genom nätet också. Jag handlar alltid med mottot att om jag inte har råd att förlora det så handla det inte. Ibland blir det bra, ibland blir det inte bra och ibland, ja, då är det nånstans mitt emellan...
 
Som med det fina juliga leggings...
 
Dom är underbart mjuka, juliga, fina färger och med tomtens renar på.. UPPOCHNER, haha! Ja, ibland undrar man vem som syr plaggen egentligen! Ser man inte att renarna och mönstret är upp och ner?? 
 
Jaja, från mitt håll är dom iaf på rätt håll när jag tittar uppifrån så jag intalar mig att det är det som räknas, haha!
 
Dom var riktigt, riktigt billiga, kostade bara 30kr och jag vet inte om jag fick ett Måndags-exemplar. Om ni vill prova så köp dom! Har ni tur är dom på rätt håll! :) HÄR är auktionen och frakten är fri.
 
 
 
Ha en bra dag alla fina!
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Emmas Jul

Publicerad 2013-10-23 16:11:50

HAHAHA, åh herregud vad roligt ;)
Vad jag hade skrattat om det hänt mig, hade älskar att se din min ;) Men som sagt det är charmen med att beställa från Ebay :)

Postat av: Amandas jul

Publicerad 2013-10-23 16:41:49

Haha, ja, det blir inte alltid rätt ;) Du som kan det här med ebay, om man beställer flera saker, blir det då flera olika frakter? Eller blir det en och samma frakt? Jag har noll koll på det där :)

Svar: Det är lite olika! Oftast så skriver säljaren det i annonsen, dom flesta större säljarna har Combined shipping. Fråga annars efter det, det vinner dom ju på så dom flesta brukar gå med på det!
Three Of A kind

Postat av: Anna

Publicerad 2013-10-23 19:58:55

Hihi, super söta ändå. Det är TACK vare dig jag handlar där. Jag väntar på en topp med spänning. Jag är ju inte så smal som tjejerna på bilderna så risker är att det inte passar.. Will se. Kul är det iaf :)))))) kram

Postat av: Josefine

Publicerad 2013-10-23 21:59:20

Haha men det har ju sin charm på nåt sätt!

Postat av: Anna

Publicerad 2013-10-24 09:39:48

När jag letade efter juliga leggings på svenska Ebay så fanns många som liknade dina, och där kunde man välja upp-och-ned-vända renar om man ville :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela