Mysig julkväll!

Publicerad 2013-10-15 16:52:00 i Recensioner och tester,

Ikväll ska jag och min man ha en mysig pre-julkväll! Idag kom det nämligen ett riktigt tungt paket med posten, 4kg vägde det! Visste inte riktigt vad det kunde innehålla som väger så mkt. Blev jätte glatt överraskad när jag såg att det innehöll Saturnus 3st nya glögg-smaker! Tack, snälla Saturnus!
 
 
 
Så ja, ikväll blir det glögg-provning och jag är så himla nyfiken på de tre sorterna! Hallon/lakrits har jag en känsla av att den kommer bli en favorit! Låter som en perfekt kombo! För en choklad-tok som jag så låter Delicato-boll riktigt spännande och ja, päron kan ju inte slå fel!
 
Vi se efter provsmaket helt enkelt!

Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-10-15 17:41:58

Menar du allvar? Då skulle vi ju varit hos er...

Svar: Vi kan inte dricka upp allt själva ju! Det tar vi nästa gång vi ses! :)
Three Of A kind

Postat av: Amandas jul

Publicerad 2013-10-15 19:26:19

Alla är riktigt goda :) Hoppas du tycker likadant!

Postat av: BittesJul

Publicerad 2013-10-15 21:01:54

Har provat päron och den var sjukt god

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-10-15 21:11:59

Hallon/lakritsskalle testade jag ifjol och jag gillade den inte, tyckte den var för söt. De andra två har jag inte testat ännu hoppas de är godare

Postat av: Julkulan

Publicerad 2013-10-16 19:51:15

Men å va mysigt! Hur gör man för att få såna paket hemskickat till sig? :)

Postat av: Kim

Publicerad 2013-10-21 09:32:48

mmmm delicatoboll vill prova!!!

Svar: Vill prova dina lussekattor! Vi gör ett byte! :D
Three Of A kind

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela