Storstädernas jul

Publicerad 2013-10-02 19:57:21 i Blandad jul,

Åh, är det någonstans jag skulle vilja åka nu till jul och andas in julstämningen så är det New York. Jag, min man, mina systrar och deras respektive var där i somras i nästan två veckor och det är den mest underbara platsen som finns. Jag har varit där en gång innan men denna semestern var speciell då jag fick dela den med min stora kärlek och de viktigaste i mitt liv.
 
Staden är vacker, impulsiv, hetsig och underbar. Kan bara tänka mig hur det måste vara i December
 
 
 
 
Världen är stor, och det finns hur många länder och städer som helst att besöka. Men om det är en plats som jag skulle kunna åka till igen och igen så är det New York.
 
 
 
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Ann-Charlotte

Publicerad 2013-10-02 20:17:04

jag har också varit i New York på sommaren en gång och jag håller med dig; vad underbar staden måste vara runt jul...och alla affärer med julsaker:) Det ska tydligen finnas en Yankee Candle-affär där. Det är nästan värt en resa bara det:)))

Postat av: Emmas Jul

Publicerad 2013-10-03 06:59:50

Det är ju en dröm att åka till New York på julen!

Typ alla julfilmer utspelas ju där, så det är nästan omöjligt att inte få någon julkänsla alls.

:)

Postat av: Sannas Christmas

Publicerad 2013-10-03 10:09:22

Jag vill också!

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-10-03 13:25:36

Underbara bilder, har länge drömt om att få åka till New York i juletider. Hade en kompis som frågade mig om vi inte skulle åka dit nästa år runt jul så det kanske blir av

Postat av: Nilli

Publicerad 2013-10-03 16:02:28

Jag drömmer också om en jul i New York. Man blir ju helt varm i kroppen när man ser på bilderna, fantastiskt!

Postat av: josefine

Publicerad 2013-10-03 20:12:39

Åh så vackert, New York runt juletid hade inte vart fel! Har bara varit utomlands ''runt julen'' en enda gång, i Sydney. Mycket vackert men tyvärr lite svårt med känslan när det är så varmt som det är där..

Postat av: Svensk Jul

Publicerad 2013-10-04 15:40:21

Jag har varit i New York två gånger och en gång var jag där över julen och firade julafton där också det var häftigt kan jag säga. Där kan dom verkligen julpynta. Så åk dit om du har möjligheten under jul det är värt vart enda peng.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela