Vinnaren av jultröjan!

Publicerad 2013-10-19 19:45:24 i Blandad jul,

Ta da da daaaaaa!
 
 
 
Efter att ha dragit ett namn ur mössan (bakskålen men hur som helst :) ) blev vinnaren av jultröjan ingen mindre än.....
 
Louise, med bloggen Julkulan! 
(Vill du bara skicka ett mail till min mail? Du glömde ange den när du tävlade :) ) [email protected]
 
 
 
Hoppas att du blir glad för den juliga tröjan! Jag ska försöka få in lite fler tävlingar under julens gång! Tack för att så många var med och tävlade, jag önskade att jag kunde skicka er alla en sådan jultröja!
 
Kram Liza
 
 

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2013-10-19 20:29:41

Åh vad avundsjuk jag blev! Men vart har du köpt tröjan? Vill ha den :)

Svar: Kolla på Ebay! Det var ett tag sedan jag köpte den så säljaren finns inte kvar men prova att söka på jumper och snowflake så finns det nog fler säljare med samma tröja!
Three Of A kind

Postat av: Anna

Publicerad 2013-10-20 09:13:03

Jag undrar också vart tröjan är köpt någonstans? Den är hur fin som helst :)

http://annasglittrigajulblogg.blogspot.se/

Svar: Jag köpte den på Ebay för ett tag sedan! Dock finns inte säljaren kvar men sök på snowflake och jumper så kan du nog hitta fler säljare med samma tröja!
Three Of A kind

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela