Sommar ute, höst inne

Publicerad 2013-09-26 20:00:00 i Blandad jul,

Jag man får ju för sjutton skapa sin egen höst-stämning själv i år! Med 16 grader, strålande blå himmel och inte ett gult löv nånstans så får man försöka skapa lite höst-stämning inne istället :)
 
Missförstå mig inte, jag älskar verkligen denna övergång till hösten. Graderna sjunker, himlen är klar och alla är på bättre solhumör! Men jag vill ju ha jul, jag vill ju börja pyssla och mysa! Det är svårt att hitta stämningen med sommaren som råder ute!
 
Ja, det fick bli ett köp av världens bästa chai-te istället! Inget ger mig mer julkänslor än det teét! På vägen hem ramlade jag över årets första satsumas också! Jisses, vad gott det var!
 
Ja, jag ska krypa under täcket i soffan snart med en kopp te, en satsumas och låtsas attråder höst-storm utanför fönstret :)
 
Kram Liza
 
 

Kommentarer

Postat av: Emmas Jul

Publicerad 2013-09-27 06:53:17

Det tycker jag du gör rätt i! :)

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-09-27 09:43:40

Du fick ju ditt höstmys även fast graderna är många ute

Postat av: Maries strålande jul

Publicerad 2013-09-28 22:35:20

Det låter höstmysigt! Själv myser jag med tända ljus och satsumas.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela