Julen börjar!

Publicerad 2014-10-01 14:24:00 i Om mig,

Precis nu, känns som en perfekt tid att börja julblogga igen! Jag har redan fyllt min pinterest med inspiration, börjat köpa julklappar på Ebay, samlat in det mesta till adventskalendern till min man och planerat julbaket så just nu känns som en bra start att börja!
 
 
 
Tänka sig att snart ett år har gått sedan sist! Tiden går så galet snabbt! Detta år har det hänt lite saker som vänt livet i en annan bana.
 
Jag har bland annat börjat att studera igen, vilket känns så oerhört bra! Jag har fått nya underbara vänner i mitt liv, lärt mig så himla mycket på så kort tid och fått lite nya perspektiv på livet.
 
Jag, min man har åkt på en drömsemester genom Europa som tog oss till Tyskland, Schweiz, Österrike, Italien, Frankrike, Spanien och tillbaka igen. Vi har sett paradis-ställen, sett en himla massa kultur, badat på stränder som bara finns i tidningar och njutit av varje sekund! Så ja, nu känns det liksom som att sommaren gjort sitt och den finaste tiden på året är på intåg!
 
Förra julen spenderades helt underbart i en turk-svensk anda och den blev så perfekt som jag bara kunnat drömma om! Hela familjen från min mans sida i Turkiet kom för första gången hit till Sverige och hälsade på och jag tog mitt ansvar som jul-introducent på största allvar! Vi bakade, lagade mat, gjorde pepparkakshus, pysslade, fikade, strosade och julnjöt som aldrig förr! Det var lite magiskt att vara alla tillsammans och förenade så där på den finaste månaden på året!
 
 
 
Hoppas att ni följer med på detta års julpyssel/bak/planerings-period igen!
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: frukallgren.blogg.se

Publicerad 2014-10-01 15:51:19

ÅH JA, bästa tiden på hela året typ :D Ska bli så himla kul att följa bloggen i år igen!!

Postat av: Andrea

Publicerad 2014-10-01 16:04:52

Kul att du är tillbaka! Minns att jag följde dig hela förra julen :D nu har jag även startat en egen julblogg och är djupare in i julbloggsvärlden än jag var förra året haha!

Postat av: johanna

Publicerad 2014-10-01 16:42:35

Vad kul att du startar! Ja nu är det verkligen dags att börja fixa inför julen igen :)

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2014-10-01 16:51:44

Äntligen är du tillbaka! Har saknat din blogg, är så kul att läsa. Hoppas du visar upp några ebay fynd. Har ju blivit fast jag med

Postat av: Anna

Publicerad 2014-10-01 19:28:22

Yeiiiiiii vilken lycka. Som jag längtar! Även jag är fast i ebay, MKT BRA shopping. Ser fram emot att mysa ner mig i hösten/julen hos dig gumman. Puss och kram

Postat av: Josefine

Publicerad 2014-10-01 20:08:12

Åh vad roligt att du är tillbaka! Du sprider alltid sån fin julglädje här. :)

Postat av: My

Publicerad 2014-10-02 03:15:17

världens bästa julblogg!!!! <3 <3 <3 <3

Postat av: Celine

Publicerad 2014-10-02 20:14:03

Bara två månader kvar! LÄNGTAR! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela