Julkappstips: Bakboxen!

Publicerad 2015-12-08 20:19:36 i Recensioner och tester,

Jag fick en test-box hemskickat från Bakboxen idag och tänkte visa er allt det fina som fanns där i!
 
 
 
Bakboxen är en prenumeration där man en gång i månaden får hemskickat en stor låda full utvalda recept, högklassiga råvaror och artiklar. Jag blev faktiskt förvånad över hur stor kartongen var när jag hämtade ut den på posten! Jag var minst sagt spänd för att öppna lådan!
 


Bakboxen är temabaserad och har därför ett nytt tema varje månad. Förutom att innehållet i boxen var superbra så är det dessutom ingen bindingstid. Min box var full med spännande saker! Blev faktiskt glatt överraskad över innehållet och att det fanns så många olika artiklar och råvaror.
 


 
I min bakbox låg följande:
 
1 st gasbrännare (att bränna ex. maränger med)
1 st gastub för påfyllning av brännaren
Ett set slickepott. Jättefina och en härlig färg! 
50gram Khosian Tea ekologiskt lakritspulver
15gram Urtekram Kardemumma, mald Ekologisk
60gram Farinsocker
100gram naturella Pekannötter
200gram Mörk choklad, Odense
 
 


Överst i lådan fanns dessutom ett recept på en Tryffelkaka som man kan göra av ingredienserna som följde med. Den ska jag heltklart göra i dagarna! Tryffel + December = julstämning, ju! :)
 
Det finns två sorters boxar beroende på hur baktokig man är. Den stora boxen kostar från 350kr i månaden och lilla bak-boxen från 170kr. Sen kan man som jag tidigare nämnde betala månadsvis men även 3månaders respektive 6månaders prenumerationer, då sjunker priset per box.
 
Jag tycker helt klart att det är en jättefin julklapp både till sig själv (klart att man ska unna sig själv något under julen!) eller till någon baktok man känner! HÄR kan man beställa boxen från deras hemsida. HÄR kan ni läsa mer om boxen.
 
 
 
Kram Liza
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jessi

Publicerad 2015-12-08 20:42:13

Har funderat på den boxen ett tag och nu när jag sett innehållet verkar den högst intressant!

Postat av: Amandas jul

Publicerad 2015-12-09 12:44:52

Nej men vad kul! :) Och roligt att man förutom ingredienser också får till exempel slickepott som går att använda fler gånger. Måste in och kika :)

Postat av: Emma

Publicerad 2015-12-09 14:39:20

Vilken jätte fin julklappside'!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela