Paket-inslagningsverkstad

Publicerad 2015-12-02 15:29:11 i Julpyssel,

 
Ja, det kan man verkligen tro att det varit här hemma. Jag fann väldigt fina papper på Ikea och Rusta (den med snöflingorna på fyndade jag på deras rea förra året för 2kr styck). För mig är det viktigt att klapparna matchar övriga inredningen så därför blev det mycket av vit och grått! Med lite sidenband och lite gran-pynt så kan man piffa upp en julklapp jättemycket! Dessa stavar fann jag på Ebay. 10st för 12kr inklusive frakt. HÄR kan ni köpa dom.
 
 
 
Jag brukar normalt pyssla ihop egna present-etiketter men hade lite fantasibrist detta år. Däremot fann jag dessa fina att skriva och klippa ut. Jag fäste dom på ett hårdare papp så att dom håller formen och tycker att dom blev jättefina!
 
 
HÄR kan ni ladda ner dom.
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2015-12-02 18:33:19

Jag har också slagit in paket, älskar också att piffa upp paketen lite sådär! Gör det dock endast till de vuxna, barnen sliter ju upp paketen så fort :)

Postat av: Michelle

Publicerad 2015-12-02 20:21:13

Åh så fint! Jag ligger verkligen efter i julklappshandligen och får helt enkelt sätta fart!

Postat av: Victorias jul

Publicerad 2015-12-03 12:14:55

Vad fint. Jag har också sidenband på mina klappar i år, mycket finare tycker jag. Jag brukar alltid försöka göra lite finare till de vuxna. Barnen har i te samma smak som mig när det gäller julklappar så i år får de frost och nalle puh på sina :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela