Paketkalenders-stomme

Publicerad 2015-12-01 14:56:40 i Julpyssel,

Jag burkar ju alltid göra en paket-kalender till min man. Han tycker nog om det mer än han erkänner men om jag ska vara ärlig så är det lika mycket för mig som jag gör det. Älskar ju att pyssla och köpa presenter till mina nära så halva nöjet är verkligen mitt!
 
 
Jag brukar ju normalt ha gran-kalenderstommen uppe. Men då vi nyss renoverat hela lägenheten kändes det inte så kul att spika hål i väggarna så jag fick komma på något nytt helt enkelt! Jag fick Caner att köra mig till Hornbach och kom hem med 2x2,5meter rundstavar.
 
 
Efter ett snabbt sågande och fix med repet så blev det en stege. Den blev kanske en aning liten men fick gott och väl plats med alla 24 presenter ändå (även om jag fick hänga påsarna på sidan).
 

 
Tycker om den jättemycket och med en ljusslinga hängandes över piffade den upp vårt vardagsrum ännu mer. Första paketet är öppnat och nu återstår 23stycken innan julafton är här. 
 
Nu blir det storstädning (ska ha några vänner över på middag imorgon) till julmusik sen ska det firas med julfika när Caner kommer hem. Hemtentan är nämligen inlämnad och klar! Underbar känsla!
 
Kram Liza
 
 

Kommentarer

Postat av: Jessi

Publicerad 2015-12-01 15:21:21

Jag älskar ert hem :O

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2015-12-02 09:07:15

Vad fint du gjort. Och jätte fint ni har det hemma. Skönt att hemtentan är klar

Postat av: Amandas jul

Publicerad 2015-12-02 12:02:52

Underbart! Din karl ska vara glad som har dig :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-05 01:08:42

Så himla fint!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela