Julkuddar

Publicerad 2015-11-25 15:18:09 i Julpyssel,

Genom åren har jag pysslat ihop en hel del julkuddar men i år jag drog fram dom så tänkte jag: Herregud, det ser ut som något ett barn har klippt ihop. haha. Jag har därför gjort mig av med alla kuddar utom nedan fyra som jag tycker passar finfint i vårt vardagsrum.
 
 
 
De två i soffan köpte jag faktiskt på Netto förra året för 30kr styck. Ett kap med andra ord!
 
 
 
 
Dom andra två har jag själv pysslat ihop med lite textillim, stenciler och färg. Tycker att dom är väldigt fina och värda att vara framme. Även om jag ser att jag nog borde stryka örngotten lite (?).
 
 
 
(en gammal bild när dom var strukna och fina)
 
 
HÄR kan ni se hur jag pysslade ihop dom.
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Maries strålande jul

Publicerad 2015-11-25 20:07:10

JättefinJättefina kuddar, mysigt med rött, grått och vitt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela