Nu är det jul här i vårt hus. Julen är kommen, hopp tralla la la!

Publicerad 2015-11-26 13:02:48 i Om mig,

Nu är det minsann jul här hemma! Ni vet känslan när man bara ska plocka fram liiite grann till första advent och vips! Så har man råkat dra fram alla julsaker! Den saken passar ihop med den saken. och har jag redan plockat fram denna så kan jag ju lika gärna dra fam den med, haha. Ja, men det är ju bara en månad om året. Varför ska man inte maxa det rejält med en gång då? Nu är det bara lite ljus som ska köpas, nån julblomma, klapparna ska packas in och sen är det fulländat!
 
 
Julgranen blev väl kanske en aning tidig för i år. Caner bar med den hem från jobb (han förvarar den i källaren på jobb på grund av förvaringsbrist i vår lilla lägenhet) och jag kunde bara inte stoppa mig! 
 
 
 
Älskar den stunden på året när vi klär granen tillsammans. Den är lite magiskt. Att vi delar den, vi två. Den bästa människan på jorden och den finaste tiden på året. Det gifter sig så himla bra tillsammans. 
 
Som sagt, vår lilla lägenhet andas verkligen jul nu och allt är precis som det ska vara! Allt är redo för Söndagens advents-kväll med familjen och jag längtar!
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Anette - En fin jul

Publicerad 2015-11-26 15:41:08

Åh så mysigt det ser ut, ser fram emot adventspyntandet som för min del blir imorgon :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela