Tome-örhänge från Ebay

Publicerad 2015-11-01 18:38:47 i Blandad jul,

Det är ju helt galet vad tiden rusar iväg nu! November är kommen och det är endast några veckor innan December är här! I dagarna tänkte jag faktiskt börja julpyssla lite på riktigt och försöka få klart paket-kalendern. Att få ihop 24 små presenter är verkligen inte lätt! Men skam den som ger sig :)
 
Detta år har jag köpt en hel del juliga saker från Ebay. Har dock inte så mycket än så länge att visa då sakerna mestadels kommer ifrån Kina vilket innebär en rätt lång frakt-tid. Men dessa örhängen köpte jag på Ebay förra året! Precis som det mesta jag köper från Ebay så kostade dom 10kr inklusive frakt och det kan man väl unna sig nu till jul? :)
 
 
 
Jag fick faktiskt till och med ett helt set inklusive ett halsband men det gav jag bort till svärmor.
 
HÄR kan man söka om man vill hitta ett par fina örhängen till jul. Men som jag nämnde så är frakten ca 3-4veckor så köp i tid om ni vill ha det i December :)
 
Kram Liza
 
 

Kommentarer

Postat av: victoriajul.blogg.se

Publicerad 2015-11-01 19:54:57

Så kul med tips på juliga saker från ebay

Postat av: Maries strålande jul

Publicerad 2015-11-01 21:01:46

Jättesöta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela