Juliga knäckebröd

Publicerad 2015-10-08 11:27:42 i Julbak&mat,

Idag är det kallt, grått och mörkt. Det är konstigt hur påverkad jag egentligen blir av vädret. Samma mörker och kyla kommer ju varje år men likväl är det som att kroppen inte vant sig vid väderomställningen, blir chockad och tröttheten gör sig påmind.
 
Ja, eller så är det möjligen morgondagens hemtenta som spökar. Kan absolut vara det med :)
 
Nåja, om det är trist ute så har man ju fler anledningar att försöka mysa till det inomhus istället! Jag sitter här med datorn i knät, skriver på hemtentan och fikar juliga knäckebröd. Dessa finns nog året om har jag för mig men för mig skriker dom jul! Jag köper dom bara när julen nalkas och dom är så himla goda! Nästa steg blir väl att införskaffa julmust men känner att den får vänta ett litet tag till...
 
 
 
 
Ja, hemtentan var det ja...
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: victoriajul.blogg.se

Publicerad 2015-10-08 11:54:03

Vad pluggar du? Jag har snart tenta i statistik och jag blir trött bara jag ser boken :)

Svar: Ja, eller hur! Man behöver inte ens öppna böckerna för att tröttheten ska slå till, haha. Jag pluggar till socionom och är typ halvvägs in i utbildningen. Vad pluggar du?
Three Of A kind

Postat av: Anette - En fin jul

Publicerad 2015-10-08 15:29:58

Jag älskar också Wasas kanelknäcke men köper det också bara till jul. Börjar kanske bli dags nu, blev lite sugen när jag läste ditt inlägg :)

Postat av: minglittrigajul.blogg.se

Publicerad 2015-10-08 19:03:51

Dom är väldigt goda, nästan farligt att ha dom hemma i skafferiet =)

Postat av: ninnie

Publicerad 2015-10-09 09:11:17

Julmust har jag redan druckit och det smakar mera, lycka till med tentan... 💓💓/Mami

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela