Cake pops i julens färger!

Publicerad 2012-12-20 12:55:00 i Julbak&mat,

Fick ett ryck imorse när jag tittade in i skafferiet. Ett paket ballerina, en halv Cream cheese-ask, mörk choklad och lite jul-strössel senare fick jag gjort de här:
 
 
 
 
Det är verkligen super-enkelt att göra cake pops! Man får dock inte ha för bråttom. Jag misslyckades dom första gångerna för ngt år sedan också när jag skulle prova på det. Låt dom stå över natten i kyl och låt pinnen (som är doppad i choklad) stelna riktigt så faller inte kulorna av pinnen när ni doppar dom!
 
Här har vi receptet och tillväga-gångs sättet på hur jag gjorde gran-cake popsen. Skillnaden är att jag denna gång tog kladdkaka-Ballerina och doppade dom i vanlig choklad.
 
kram Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela